Sunday, October 28, 2012

хэзээч дуусдаггүй сэдэв

энэ хорвоод өчнөөн мянган хүн байна тэр хүн бүхнийг би  өөртэйгөө зүйрлээд бодхоор маш их эргэлзэмтгий, өөрийнхөө доройг мэддэгч хэзээд нуудаг тэнэг, худлаа гэдгийин мэддэгч итгэдэг, өөрийгөө хуурч хамгийн уучлашгүй заваан зүйл хийж байга боловчиг хэзээч өөрийгөө буруутай хэмээн боддоггүй, хэн нэгэн урд нь сөхөрч байсанч эхлээд өөрийнхөө нөгцөл байдалыг боддог, Сайхан сонсогдохгүй байгаач яалтачгүй надад энэ бүгд биш юма гэхэд зарим хэд нь тодорхой хэмжээгээр утга уянгатай сонсогдох юм. өөрт минь байгаа зүйлс бүхэн бүгд минийх биш гэж бодхоор хамгийн өрөвдөлтэй юм. хэн ханаас юу яг гаргаад ирэв ???? Doublethink саяхан нэг кино үзлээ энэ кино ягадч юм нэг зүйлийг шивнэх мэт сангдлаа ойрд бодогдож санагдаж бас бус хүмүүстэй маргалдаж зөрчилдөж байсан сэдэв гэв гэнэт тэр киноноос гялтайх гэж бодогдлоо би ер нь аливаа өөрийн мэдэхгүй эсвэл огт судлаж байгаагүй зүйлсээ өөр хэн нэгэнээс сонсодоо итгэл гэдэг үгийг гээдэг нэгэн мэт санагдсан гэхдээ нөгцөл байдал,болон тухайн зүйл хэр зэрэг миний үзэл санаатай нийцэж байна гэдгээс хамаардаг байх гэхдээ миний хувьд Өөртөө итгэлтэй байж болно үнхээр бусдын гайхалыг төрүүлэхүйц бодол санаатай байж болно тэхдээ түүнийгээ өрөөлийнхтэй зүйлээд бусдад тухайн зүйлийн хэр хэмжээг ярьж явах эсэх нь бас их бодох хэрэгтэй асуудал мэт миний хувьд ойрын үед ухаарсан зүйл юу байна вэ гэхээр хувийн зүйл бол хүвийнх байдаг гадагшлуулж хэн нэгэний санал бодол шаардлагагүй мэт санагдсан бусдаас анзаараад дотороо дүгнэлтээ хийгээд тухайн зүйлийнхээ талаар болоцож үзэх хэрэгтэй мэт !!!! тэгэхээр миний хэлэх гэж байсан гол санаанаасаа бага зэрэг хазгайчих шиг боллоо юу вэ гэхээр сайхан байж болно муухай байж болно харицуулах үзэгдэл байж байх нь зүйн хэрэг гэхдээ өөрөөсөө асуух хэрэгтэй асуулт бол одоо яг чинийх гэхээр зүйл яг энэ доторчин хэдэн хувийг чинь эзлэх байна тэрэндээ чи сэтгэл хангалуун байж чадаж байгаа юу? өөрчлөлтийг шууд хийх гэж яарах биш тодорхой цаг аваад бодолцож үзэх хэрэгтэй мэт !!!! бодит байдалтай нийцэж амьдрах юмдаа !!!

No comments:

Post a Comment